خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/04 - 20:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون تلفیق:

تصویب بودجه 90 از سه‌شنبه در صحن مجلس آغاز می‌شود

عضو کمیسیون تلفیق با بیان این که گزارش نهایی این کمیسیون درباره لایحه بودجه سال 90 کشور سه‌شنبه هفته جاری در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود، گفت: این کمیسیون در صورت نیاز برای نهایی شدن گزارش خود نشست دیگری را برگزار می‌کند.


"محسن نریمان" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، با بیان این که در نشست عصر امروز (یکشنبه چهارم اردیبهشت) کمیسیون تلفیق بودجه 90 مجلس، اعضا بازنگری‌هایی را بر مصوبه‌های این کمیسیون داشتند، تصریح کرد: با این بازنگری‌هایی که صورت گرفت مشکل‌های موجود در لایحه بودجه سال 90 کشور برطرف شد.



نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت طرح‌هایی را به عنوان پیوست لایحه بودجه سال 90 کشور به کمیسیون تلفیق ارائه کرده بود، گفت: در نشست عصر امروز این کمیسیون اعضا این طرح‌ها را بررسی کردند.



وی ادامه داد: تراز بودجه سال 90 کشور بررسی می‌شود و در صورت بروز مشکل اعضای کمیسیون تلفیق نشست دیگری را در روز دوشنبه (5 اردیبهشت) برگزار خواهند کرد.



عضو کمیسیون تلفیق مجلس اظهار کرد: گزارش نهایی کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال 90 کشور سه شنبه (6 اردیبهشت) در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.



"علی بروغنی" دیگر عضو کمیسیون تلفیق درباره نشست عصر امروز این کمیسیون به خبرنگار خانه ملت، گفت: اعضا در نشست عصر امروز این کمیسیون گزارش چهار کمیسیون تخصصی اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و درمان و آموزش و تحقیقات را درباره لایحه بودجه سال 90 کشور بررسی کردند.



نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیشنهاد کمیسیون اجتماعی مبنی بر اختصاص 15 میلیارد تومان برای سازمان بهزیستی و 15 میلیارد تومان برای کمیته امداد امام خمینی به عنوان عیدی مددجویان تصویب شد.



وی ادامه داد: در این نشست بندهای ماده واحده‌ای که نیاز به اصلاح داشت اصلاح و تصویب شد.



این عضو کمیسیون تلفیق مجلس اظهار کرد: احتمالا نشست دیگری برای نهایی کردن گزارش این کمیسیون درباره لایحه بودجه سال 90 کشور برگزار می‌شود.   

  • کد خبر : 44669
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار