خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/14 - 17:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسینی با اعلام برطرف شدن ابهام‌ بندهای ارجاع شده به تلفیق خبر داد؛

تصویب اعتبارهای استانی بر اساس پیشنهاد دولت در کمیسیون تلفیق

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون تمام موارد ارجاعی از صحن علنی درباره بودجه را بررسی کردند، گفت: با تصمیم اعضا، مصوبه‌ها و اعتبارهای استانی بر اساس پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال 90 کشور در نظر گرفته می‌شود.


"سیدنجیب حسینی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، با بیان این که اعضای کمیسیون تلفیق، در نشست عصر امروز (چهارشنبه 14 اردیبهشت) خود موارد ارجاعی از صحن علنی مجلس را درباره لایحه بودجه سال 90 کشور بررسی کردند، تصریح کرد: اعضا در این نشست، ابهام‌های موارد ارجاعی را برطرف کردند.



نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی درباره مهم‌ترین مصوبه نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه امسال، اظهار کرد: با تصمیم اعضا، مصوبه‌ها و اعتبارهای استانی، بر اساس پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال 90 کشور در نظر گرفته می‌شود.



وی ادامه داد: اعضا در نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق ابهام‌های بند الحاقی 79 که درباره بیمه تأمین اجتماعی از کارافتادگان بود را برطرف کردند.



عضو کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد: اعضای این کمیسیون تمام ابهام‌های موجود در بندهای بررسی شده لایحه بودجه سال 90 کشور در صحن علنی مجلس را برطرف کردند و در صورتی که نمایندگان مردم در بررسی بندهای باقی‌مانده این لایحه به ابهام برخورد کردند، اعضای این کمیسون بازهم نشستی را برای برطرف کردن آن برگزار می‌کنند.

  • کد خبر : 46177
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار