خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/22 - 16:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون بهداشت صورت گرفت؛

تصویب اصلاح موادی از قانون مدیریت خدمات کشوری

اصلاح موادی از قانون مدیریت خدمات کشوری که مربوط به پاداش اضافه کاری بود، در جلسه دیروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصویب شد.


"انوشیروان محسنی‌بندپی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، در تشریح مباحث مطرح شده در جلسه عصر دیروز کمیسیون بهداشت و درمان اظهار کرد: دستور کار نخست جلسه دیروز درباره درخواست بهورزان مبنی بر تشکیل سازمان نظام بهورزی بود و جمعی از بهورزان نیز گزارشی در این رابطه ارائه کردند.



نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه بهورزان در عرصه خدمات بهداشتی نقش مهی دارند، افزود: در کمیسیون نیز مقرر شد این موضوع بررسی شود و در صورت امکان برای تشکیل یک نظام که بتواند بهورزان و سایر رده‌های کارکنان بهداشتی کارآمدتر عمل کنند، اقدام شود.



نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس، تصریح کرد: طرح اصلاح قانون الحاق یک تبصره به ماده 106 قانون مدیریت خدمات کشوری و الحاق یک تبصره به ماده 107 این قانون مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.



بر اساس ماده 106 قانون مدیریت خدمات کشوری؛ مبنای محاسبه کسور بازنشستگی و برای محاسبه حقوق بازنشستگی کارمندان مشمول این قانون حقوق ثابت به اضافه فوق‌العاده‌های مستمر و فوق‌العاده بند «10» ماده (68) این قانون می‌باشد.



همچنین در ماده 107 این قانون آمده است؛ به کارمندان مشمول این قانون که بازنشسته می‌شوند به ازاء هر سال خدمت یک ماه آخرین حقوق و مزایای مستمر (تا سی سال) به اضافه وجوه مربوط به مرخصی‌های ذخیره شده پرداخت خواهد شد.

  • کد خبر : 50800
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار