خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/30 - 18:08
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسینی از مصوبات کمیسون تلفیق خبر داد:

تصویب 100 میلیارد ریال برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در بودجه 90

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان این که در نشست عصر امروز این کمیسیون 100 میلیارد ریال برای جذب سرمایه‌گذار خارجی تصویب شد، گفت: بر اساس تصویب اعضا در لایحه بودجه سال 90 کشور، 20 میلیارد تومان برای کمک به زندانیانی که برای پرداخت دیه مشکل دارند، در نظر گرفته شد.


"سیدنجیب حسینی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، تصریح کرد: بر اساس یکی از مصوبه‌های اعضای کمیسیون تلفیق در نشست عصر امروز (سه‌شنبه 30 فروردین) خود، یکصد میلیارد ریال برای سازمان سرمایه‌گذاری کشور در نظر گرفته شد که این سازمان با توجه به این اعتبار از اشخاص حقوقی غیردولتی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی حمایت کند.



 



تصویب 20 میلیارد تومان در بودجه 90 برای پرداخت دیه



نماینده مردم مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه‌های دیگر نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق گفت: بر اساس این مصوبه 20 میلیارد تومان از ردیف‌های متفرقه لایحه بودجه سال 90 کشور برای آزادی زندانیانی که برای پرداخت دیه مشکل دارند در نظر گرفته شد.



عضو کمیسیون تلفیق بودجه 90 مجلس افزود: بر اساس تصویب اعضای این کمیسیون ضوابط بیمه کارفرمایان کارگاه‌های کمتر از پنج نفر مانند ضوابط بیمه کارگران این کارگاه‌ها شد.



اخبار تکمیلی از نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه را پس از پایان این نشست، در خانه ملت بخوانید.

  • کد خبر : 44075
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار