خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/07 - 09:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خبر داد:

تشکیل کمیته ای برای رسیدگی به شکایات آزمون استخدامی آموزش وپرورش

**عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تشکیل کمیته ای در این کمیسیون برای پیگیری شکایات مربوط به آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.

"سید محمود حسینی دولت آبادی" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به حضور اخیر وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات و توضیحات وی درباره ابهامات آزمون استخدامی این وزارتخانه گفت: خیلی از موارد و ابهاماتی که در این باره وجود دارد قابل حل است، براین اساس تصمیم گرفتیم کمیته ای تشکیل شود و اشکالات و شکایاتی که وجود دارد به این کمیته ارجاع و بررسی شود.

نماینده برخوار، شاهین شهر و میمه ادامه داد: وزیر آموزش وپرورش متعهد شده اند در صورتی که کمیته به این نتیجه برسد که تخلفی صورت گرفته است، مورد را اصلاح کند.

وی درباره ترکیب این کمیته گفت: 2 نماینده ای که به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی آموزش و پرورش عضویت دارند و چند نفر دیگر از  اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات این کمیته را تشکیل داده اند و ماموریت دارند مجموعه ای از اشکالات و شکایاتی را که درباره آزمون استخدامی به دستشان رسیده است بررسی کنند و اگر تخلفی مشاهده کردند، به وزیر آموزش و پرورش ابلاغ کنند.

وی گفت: این کمیته مسائل حاشیه ای آزمون استخدامی، وضعیت حق التدریسی ها و معلمان شرکتی و به طور کلی مشکلاتی که اخیرا برای آموزش و پرورش به وجود آمده است را بررسی می کند.

  • کد خبر : 28407
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار