خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/19 - 18:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قادری خبر داد:

تشکیل کارگروهی ویژه برای بررسی طرح نجات دریاچه ارومیه

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام این که برای بررسی طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه و نجات این دریاچه کارگروهی ویژه تشکیل شد ،‌گفت: نمایندگانی از وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی،سازمان محیط زیست، معاونت نظارت راهبردی و برنامه‌ریزی رئیس جمهوری و نمایندگانی از مجلس، اعضای این کارگروه هستند.


جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با بیان این که در نشست امروز (سه‌شنبه 19 مهرماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بحث و تبادل نظر فراوانی پیرامون پیش‌نویس طرح اصلاح شیوه قانون‌گذاری در مجلس شورای اسلامی شد، گفت: این طرح به شیوه تصویب قانون در صحن علنی و کمیسیون‌ها اشاره دارد.



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: پیشنهاد دهندگان این طرح خواهان صرف وقت بیشتر در کمیسیون‌ها و مخالفان طرح خواهان انجام اعم کار کارشناسی در صحن علنی مجلس هستند؛ بحث و بررسی پیرامون این طرح در کمیسیون هفته‌های آینده نیز ادامه دارد.



وی درباره دیگر دستور کار کمیسیون متبوعش، بیان کرد: دستور بعدی طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه و نجات این دریاچه بود که پس از گفت‌وگوهای فراوان قرار شد کارگروهی متشکل از نمایندگانی از اعضای وزارت نیرو، سازمان محیط زیست، معاونت نظارت راهبردی و برنامه‌ریزی رئیس جمهوری، وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگانی از مجلس، طرح مذکور را بررسی کنند.



قادری ادامه داد: این طرح شامل 23 ماده بوده و اجرای آن اعتبار فراوانی می‌طلبد و برخی از نمایندگان بر این اعتقاد بودند که این طرح فراتر از طرح بوده و باید در قالب لایحه به مجلس ارائه می‌شد.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره زمان بررسی طرح اصلاح ماده ۴۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده، گفت: به علت کمبود وقت بررسی این طرح به هفته آینده موکول شد.

  • کد خبر : 60505
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم