خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/06/31 - 19:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
امروز در کمیسیون فرهنگی بررسی شد:

تشکیل کارگروهی برای بررسی دقیق‌تر و بیشتر طرح جمعیت و تعالی خانواده

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با یادآوری موضوعات مورد بررسی در کمیسیون متبوع خود گفت: تشکیل کارگروهی برای بررسی دقیق‌تر و بیشتر طرح جمعیت و تعالی خانواده هفته‌های آینده بررسی می‌شود.


سیدعلی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز (یکشنبه 31 شهریورماه) کمیسیون فرهنگی مجلس از تشکیل کارگروهی برای بررسی دقیق‌تر و بیشتر طرح جمعیت و تعالی خانواده در هفته‌های آینده خبر داد و گفت: این کارگروه با مسئولیت جمشید جعفرپور تشکیل شده و نمایندگانی از کمیسیون‌های اجتماعی، آموزش و تحقیقات، فرهنگی، بهداشت و درمان، وزارت بهداشت، سازمان ثبت‌احوال، مرکز پژوهش‌های مجلس، مرکز پژوهش‌های اسلامی قم، شورای عالی انقلاب و موسسات جمعیت‌شناس در آن حضور دارند.



نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس موضوع اظهارات دکتر روحانی در مقوله عفاف و حجاب مورد بررسی قرار گرفت، افزود: به‌طور حتم مجلس از این‌گونه اظهارات حمایت می کند که این موضوع را می‌توان در بیانیه حمایتی صحن علنی مجلس مشاهده کرد.



وی ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس مقرر شد که برای حمایت از فرهنگ حجاب و عفاف تمام دستگاه ها برنامه‌ریزی مناسبی را انجام داده و نظارت را با جدیت آغاز کنند از طرف دیگر این موضوع مورد تأکید قرار گفت که صداوسیما باید ترویج عفاف و مبارزه با بدحجابی را در اولویت قرار دهد.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سفر اعضای کمیسیون به مراکز استان‌ها یادآور شد: هدف از این سفرها پیگیری مسائل فرهنگی در استان‌ها است از این‌رو بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده به احتمال زیاد اعضای کمیسیون هفته آینده به استان قزوین خواهد رفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 111192
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار