خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/04/11 - 16:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان صورت گرفت:

تشکیل چهار کارگروه تخصصی برای تدوین نقشه راهبردی کمیسیون

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ با بیان این که در نشست امروز کمیسیون، اعضا به چهار گروه ساختار٬ برنامه٬ مدیریت و منابع تقسیم شدند٬ گفت: هدف از این تقسیمات جداسازی موضوعات حوزه سلامت و تبع آن تدوین نقشه راهبردی کمیسیون است.


سلیمان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ درباره دستور کار نشست امروز ( یکشنبه 11 تیرماه ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ اعلام کرد: بررسی و تدوین نقشه راه کمیسیون بهداشت در حوزه سلامت تنها دستور کار نشست  این کمیسیون به‌شمار می‌آید.



نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان این که در نشست امروز این کمیسیون، اعضا به چهار گروه ساختار٬ برنامه٬ مدیریت و منابع تقسیم شدند٬ گفت: هدف از این تقسیمات جداسازی موضوعات حوزه سلامت و تدوین نقشه راهبردی کمیسیون است.



وی ادامه داد: در ادامه این نشست، به هر کدام از کار گروه‌ها فرصتی داده شد تا تمام موضوعات پیرامون گروه خود را بررسی و به کمیسیون اعلام کنند؛ تا در آینده نزدیک نقشه راهبردی کمیسیون بهداشت و درمان ترسیم شود.



سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ افزود: تعرفه‌گذاری خدمات پزشکی٬ اجرای کامل پزشک خانواده٬ مشکلات بیمه‌ها٬ نظارت بر حوزه درمان٬ اصلاح ساختار نظام سلامت٬ اختصاص بودجه وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش‌پزشکی و هدفمند کردن یارانه در حوزه سلامت از مهم‌ترین محورهای مورد بررسی اعضای کمیسیون است./



پایان پیام

  • کد خبر : 77792
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار