خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
پنج‌شنبه 26 بهمن 1402 ساعت 16:57
  • تاریخ انتشار : 1389/05/30 - 12:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

تذکر نماینده تاکستان به سه وزیر

**نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به وزرای رفاه و تامین اجتماعی، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و نیرو به خاطر مشکلات موجود در حوزه‌های انتخابیه تذکر دادم و خواستار رفع مشکلات موجود شدم.

"امیر طاهرخانی" نماینده تاکستان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت با بیان اینکه در خصوص رسیدگی به وضعیت بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان به صادق محصولی وزیر رفاه و تامین اجتماعی تذکر داده است، گفت: وزیر رفاه باید در صدد رفع مشکلات موجود این بیمارستان برآید و راهکارهای لازم را ارائه کند.

وی همچنین به تذکر خود به مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و گفت: متاسفانه بیماران دیالیزی شهرستان تاکستان وضعیت خوبی ندارند و با کمترین امکانات دست و پنجه نرم می کنند و مسئولین هم اقدام خاصی برای رفع مشکلات انجام نمی دهند که در تذرکری به وزیر خواستار رفع این مشکلات شدم.

نماینده تاکستان در مجلس با اشاره به مشکلات آب و برق شهر اسفرورین تصریح کرد:در این زمینه هم شاهد مشکلاتی برای مردم منطقه هستیم که در تذکری از وزیر نیرو خواستم تا با دستورات لازم نسبت به رفع این مشکلات اقدام سریع بعمل آورد.

طاهر خانی اضافه کرد: چناچه وزرای مذکور با ایت تذکرات درصدد رفع مشکل برنیایند، در کمیسیونهای تخصصی از آنان سوال خواهم کرد.

  • کد خبر : 25464
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار