خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/25 - 18:25
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده مردم ارومیه تاکید کرد:

تدوین سندکار براساس سه جانبه گرایی یعنی تحقق اصل 44 قانون اساسی

**نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تدوین سندکار براساس اصل سه جانبه گرایی به معنای تحقق یافتن اصل 44 قانون اساسی است.

"نادرقاضی پور" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: توجه به اصل سه جانبه گرایی میان کارگر، کارفرما و دولت موجب خواهد شد، اصل 44 قانون اساسی صورت اجرایی به خود گیرد.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در شرایطی که انتظارداشتیم وزارت کار امور اجتماعی برای برون رفت از بن بست مسایل کارگر، کارفرما و دولت اصلاحیه متناسب با برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارائه کند؛ اما حاصلش این شد که اصلاحیه با گرایش دولتی ارائه شده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مساله کار و تولید مرتبط با نیروی کار، تکنولوژی و سرمایه است، در نتیجه فقدان هریک از این مقوله ها تاثیر بسیار مخربی به همراه خواهد داشت.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به سه جانبه گرایی بسیاری از ابهامات را رفع می کند و رشد اقتصادی به همراه خواهد داشت.
قاضی پور خاطرنشان کرد: دولت باید لوایح و اصلاحیه های که به مجلس شورای اسلامی تقدیم می کند را با رعایت اصل سه جانبه  گرایی در نظر گیرد.  

  • کد خبر : 38073
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار