خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/01/29 - 16:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در کمیسیون اصل نودم قانون اساسی؛

تخلفات دولت در نحوه اجرای قانون هدفمندی‌یارانه‌ها، بررسی شد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی از بررسی تخلفات دولت در نحوه اجرای قانون هدفمندی‌یارانه‌ها در این کمیسیون خبر داد.


سیدفاضل موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره جزئیات جلسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی، گفت: چندی پیش دیوان محاسبات تخلفاتی را درباره نحوه هدفمندی یارانه‌ها به کمیسیون گزارش داد که بررسی این گزارش امروز (سه‌شنبه ۲۹ فروردین) در دستور کار بود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، افزود: کمیسیون اصل نودم قانون اساسی بعد از کار‌شناسی گزارش دیوان محاسبات، از همه دستگاه‌های مربوط از جمله سازمان هدفمندی یارانه‌ها خواست تا به ابهام‌ها و سئوال‌های موجود در پرونده جواب دهند اما عده‌ای از آن‌ها این کار را انجام ندادند.

عضو هیأت رئیسه کیمسیون اصل نودم قانون‌ اساسی مجلس یادآور شد: امروز نامه‌ای جامع دوباره برای همه دستگاه‌ها ارسال شد تا آن‌ها به سئوال‌های مطرح شده پاسخی کامل و روشن دهند.

به موجب اصل ۹۰ قانون اساسی، هر کس‏ شکایتی‏ از طرز کار مجلس‏ یا قوه‏ مجریه‏ یا قوه‏ قضائیه‏ داشته‏ باشد، می‌‏تواند شکایت‏ خود را کتباً به مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ عرضه‏ کند. مجلس‏ موظف‏ است‏ به‏ این‏ شکایات‏ رسیدگی‏ کند و پاسخ‏ کافی‏ دهد و در مواردی‏ که‏ شکایت‏ به‏ قوه‏ مجریه‏ و یا قوه‏ قضاییه‏ مربوط است‏ رسیدگی‏ و پاسخ‏ کافی‏ از آن‌ها بخواهد و در مدت‏ متناسب‏ نتیجه‏ را اعلام‏ نماید و در موردی‏ که‏ مربوط به‏ عموم‏ باشد به‏ اطلاع‏ عامه‏ برساند. /

پایان پیام

  • کد خبر : 72651
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار