خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/01 - 16:26
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن:

تحقیق و تفحص از واگذاری سایپا آغاز شد

"علی‌اصغر یوسف‌نژاد" از اعلام وصول طرح تحقیق و تفحص از واگذاری شرکت خودرو سازی سایپا در نشست امروز کمیسیون صنایع خبر داد و گفت: با موافقت اعضای کمیسیون صنایع، تحقیق و تفحص از چگونگی واگذاری شرکت سایپا آغاز شد.


نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت از بررسی موضوع واگذاری شرکت خودورسازی سایپا در جریان خصوصی سازی این شرکت خبر داد و گفت: به علت وجود برخی مشکلات در واگذاری این شرکت برخی از نمایندگان درخواست تحقیق و تفحص از این کمیسیون را داشتند که این موضوع در جلسه امروز (یکشنبه اول اسفند) کمیسیون صنایع مطرح و اعلام وصول شد.



تحقیق و تفحص از حادثه ایران خودرو



سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن همچنین از اعلام وصول تحقیق و تفحص از حادثه شرکت ایران خودرو خبر داد و گفت: با توجه به کشته شدن چند نفر در حادثه ایران خودرو، تعدادی از نمایندگان درخواست تحقیق و تفحص از این موضوع را داشتند که این طرح نیز با موافقت کمیسیون صنایع روبه رو و اعلام وصول شد.



واگذاری شرکت خودور سازی سایپا به بخش خصوصی که در راستای خصوصی سازی صنایع بزرگ انجام شد از ابتدا با انتقادهایی از جانب اقتصاددانان و نمایندگان مجلس روبرو شد. برخی ازنمایندگان نسبت به ورود بخش شبه دولتی به روند خصوصی سازی این شرکت انتقاد داشتند.

  • کد خبر : 38591
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار