خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/17 - 17:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حمید سعادت:

تحقیق و تفحص از میزان تحقق اهداف چشم انداز بیست ساله رأی نیاورد

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که تحقیق و تفحص از میزان تحقق اهداف چشم انداز بیست ساله در نشست امروز (یکشنبه ۱۷مهرماه) کمیسیون برنامه و بودجه با 10 رأی مخالف و 7 رأی موافق همراه شد، گفت: گزارش این تحقیق و تفحص هفته آینده در صحن علنی قرائت می‌شود.


حمید سعادت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان این که اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس عصرامروز (یکشنبه ۱۷مهرماه) آخرین اخبار حوزه کاری خود را بررسی کردند، گفت: اعضای این کمیسیون در نشست امروز خود درباره تقاضای عده‌ای از نمایندگان مردم در مجلس برای انجام تحقیق و تفحص از میزان تحقق اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله نظام رأی‌گیری کردند.



نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی افزود: از 17 نفر اعضای شرکت کننده در رأی گیری برای تحقیق و تفحص از میزان تحقق اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله، 10 رأی مخالف و 7 رأی موافق به این تحقیق و تفحص داده شد.



وی با بیان این که هفته آینده گزارش این رأی‌گیری در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود، ادامه داد: ممکن است متقاضیان تحقیق و تفحص پس از قرائت گزارش خواهان رأی‌گیری در صحن شوند و تحقیق و تفحص از میزان تحقق اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله نظام عملیاتی شود.



 



بررسی گزارش دیوان محاسبات از عملکرد مالی مجلس روز سه‌شنبه



سعادت درباره رسیدگی و جمع‌بندی نهایی گزارش دیوان محاسبات درباره عملکرد مالی سال ۸۹ مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به علت آماده نبودن این گزارش مقرر شد این موضوع در دستور کار روز سه‌شنبه -19 مهرماه- قرار بگیرد.



نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هشتم از انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از نحوه توزیع سهام عدالت خبر داد و افزود: اعضای این هیئت امروز با نظر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند./



پایان پیام

  • کد خبر : 60277
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم