خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/16 - 12:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عصر فردا در کمیسیون برنامه و بودجه؛

تحقیق و تفحص از میزان تحقق اهداف چشم انداز بیست ساله بررسی می‌شود

اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در نشست عصر یک‌شنبه خود تقاضای عده‌ای از نمایندگان مردم در مجلس برای انجام تحقیق و تفحص از میزان تحقق اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله نظام را بررسی می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس عصر فردا (یکشنبه ۱۷مهر ماه) پس از بررسی آخرین اخبار، تقاضای عده‌ای از نمایندگان مردم در مجلس برای انجام تحقیق و تفحص از میزان تحقق اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله نظام را بررسی می‌کنند.



رسیدگی و جمع‌بندی نهائی گزارش دیوان محاسبات درباره عملکرد مالی سال 89 مجلس شورای اسلامی نیز از جمله دستور کار اعضای این کمیسیون در نشست عصر یک‌شنبه است.



همچنین اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در عصر روز سه‌شنبه -19 مهرماه- بحث و تبادل نظر پیرامون پیش‌نویس طرح اصلاح شیوه قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی را ادامه می‌دهند.



 



بررسی طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه



بر اساس این گزارش رسیدگی و گرفتن تصمیم درباره طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه و نجات این دریاچه و همچنین طرح اصلاح ماده 48 قانون مالیات بر ارزش افزوده از جمله موضوع‌های دیگر نشست عصر سه‌شنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس است.



همچنین نشست کارگروه بررسی‌موضوع طرح اصلاح ماده 48 قانون مالیات بر ارزش افزوده و نشست کارگروه بررسی موضوع طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس صبح دوشنبه -18 مهرماه- برگزار می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 60133
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم