خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/29 - 18:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اولیاء:

تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خرداد تمام می‌شود

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان این که در نشست عصر امروز این هیئت گزارش گروه انتظامی و حقوقی این ستاد بررسی شد، گفت: گزارش نهایی این هیئت درباره این تحقیق و تفحص خرداد سال جاری آماده می‌شود.


"علی‌اکبر اولیاء" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که در نشست عصر امروز ( دوشنبه 29 فروردین) هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گزارش گروه انتظامی و حقوقی ستاد بررسی شد، تصریح کرد: این هیئت گزارش 6 گروه از این ستاد را بررسی می‌کند که گروه انتظامی و حقوقی دومین گروهی بود که گزارش آن در این نشست مطرح شد.



نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست گذشته هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اعضای این هیئت گزارش گروه اقتصادی این ستاد را بررسی کردند.



وی افزود: اعضای هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای بررسی‌های دقیق‌تر و ارائه گزارش بهتر، بازدیدهای میدانی را در دستور کار خود قرار داده است.



عضو کمیسیون عمران مجلس درباره زمان پایان کار هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: گزارش نهایی این هیئت درباره عملکرد این ستاد خرداد سال جاری آماده می‌شود.



نشست هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عصر امروز برگزار شد.

  • کد خبر : 43937
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار