خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/03 - 17:33
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کمالیان خبر داد:

تحقق 65 درصدی تعهدات وزارت راه و شهرسازی در راستای اجرای اصل 44

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که نحوه اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی در وزارت راه و شهرسازی عصر امروز در کمیسیون عمران بررسی شد، گفت: براساس گزارش مسئولان این وزارتخانه، تاکنون 65 درصد تعهدهای وزارت راه و شهرسازی درباره اجرای اصل 44 قانون اساسی محقق شده است.


نصرالله کمالیان در گفت و گو با خبرنگار اقتصاwww.icana.ir دی خانه ملت ، درباره نشست عصر امروز(یکشنبه سوم مهر) کمیسیون عمران گفت: در قانون بودجه کل کشور سال جاری تأکید شده که باید کمترین تعرفه برای برق مترو در نظر گرفته شود.



نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تعرفه برق بخش کشاورزی، کمترین تعرفه برق در کشور است، افزود: تا کنون تعرفه برق مترو بر اساس واحدهای صنعتی در نظر گرفته می‌شد که با تصمیم اعضا مقرر شد تعرفه برق مترو مانند تعرفه برق واحدهای کشاورزی مشخص شود.



این عضو کمیسیون عمران مجلس هشتم بررسی نحوه اجرای اصل 44 قانون اساسی در وزارت راه و شهرسازی را دیگر دستور کار کمیسیون عمران خواند و افزود: گزارش مسئولان وزارت راه و شهرسازی در نشست امروز قرائت شد که براساس این گزارش، تاکنون 65 درصد تعهدهای وزارت راه و شهرسازی درباره اجرای اصل 44 قانون اساسی محقق شده است.

  • کد خبر : 59295
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم