خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/01 - 16:28
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در کمیسیون عمران، برگزار شد

تجلیل از وزیر سابق راه و ترابری با حضور نایب رئیس مجلس

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از تقدیر اعضای این کمیسیون از وزیر سابق راه و ترابری با حضور نایب رئیس مجلس خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با حمید بهبهانی، به عنوان مشاور رئیس جمهوری در حوزه حمل و نقل، تعامل مناسب‌تری با مجلس داشته باشد.


" محمدعلی رضایی" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، با بیان این که آقای بهبهانی دوسال و نیم مسئولیت وزارت راه و ترابری را بر عهده داشت، افزود: در این مدت، اقدام های این وزارتخانه، قابل توجه و شایسته تقدیر بود.



نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس همچنین با اعلام حضور سیدمحمدحسن ابوترابی فرد، در مراسم تقدیر از وزیر سابق راه و ترابری، گفت: نایب رئیس مجلس ضمن قدردانی از زحمات آقای بهبهانی، از حضور نیافتن وی در جلسه استیضاح گلایه کرد.



به گفته این نماینده، وزیر سابق راه، با بیان این که مراتب عذرخواهی خود را در نامه ای به نمایندگان مجلس، ادا کرده، تأکید کرده که عدم حضور وی در جلسه استیضاح، اختیاری نبوده است.



عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگرچه در چند مدت اخیر، عملکرد وزارت راه و ترابری، با ابهام ها و چالش هایی همراه بوده و عدم حضور آقای بهبهانی در جلسه استیضاح هنوزهم توجیه ناپذیر است، اما به هرحال باید از خدماتی که در این مدت انجام شده است، تقدیر و تشکر کرد.

  • کد خبر : 38590
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار