خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/15 - 18:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی,کمیسیون ها
مقصودی با اشاره به جلسه هئیت رئیسه کمیسیون اقتصادی با اتاق بازرگانی ایران مطرح کرد

تاکید بر هم افزایی و انسجام بخش­های مختلف دولتی و خصوصی در جهت حرکت در مسیر جهش تولید و ارتقاء شاخص ­های اقتصادی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه این کمیسیون با با اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران را تشریح کرد.

کمیسیون اقتصادی

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه صبح امروز (دوشنبه 15 مردادماه) هئیت رئیسه کمیسیون اقتصادی با اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران،گفت: در این جلسه که در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

نماینده مردم «بروجرد» در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه  رئیس کمیسیون اقتصادی بر لزوم همراهی و همدلی و هماهنگی بخش­های مختلف کشور اعم از دولتی، خصوصی و تعاونی در جهت فراهم کردن بستر لازم بمنظور تحقق شعار سال مبنی بر رشد تولید تاکید و یادآور شد که  ارتقاء شاخص ­های اقتصادی از اولویت‌های اصلی و در حقیقت نقطه عزیمت حرکت در مسیر رشد و توسعه محسوب می­‌شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین در این جلسه رئیس و اعضاء هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ضمن بیان دغدغه ­های اتاق در حوزه­ های مختلف اعلام آمادگی کردند تا ظرفیت­ های فنی و کارشناسی خود را جهت کمک به تصمیم ­گیری بهینه و بهتر، در اختیار کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قرار داده و پشتیبانی و همراهی بیش از پیش کمیسیون جهت رفع موانع و محدودیتهای حوزه ­های مختلف تولید و بازرگانی را خواستار شدند.

مقصودی تصریح کرد: همچنین حسینی، رئیس کمیسیون اقتصادی در این جلسه بر همکاری اتاق ایران با این کمیسیون در بکارگیری از ظرفیت‌ها و نظارت بر اجرای قوانینی چون فصول اقتصادی برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و قانون تأمین مالی تولید و زیر ساخت‌ها تأکید کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 381727
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار