خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/14 - 17:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کاتب خبر داد :

تامین منابع کسری بودجه از محل کاهش 6 درصدی سهم واریزی به صندوق توسعه ملی

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت : در جلسه امروز کمیسیون تقاضای کاهش سهم واریزی صندوق توسعه ملی از 26 درصد به 20 درصد و استفاده از آن 6 درصد آزاد شده برای کمک به کسری بودجه با حضور معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور بررسی و تصویب شد.


غلامرضا کاتب در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت گفت:در جلسه امروز کمیسیون تقاضای کاهش سهم واریزی صندوق توسعه ملی از 26 درصد به 20 درصد و استفاده از آن 6 درصد آزاد شده برای کمک به کسری بودجه با حضور معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور بررسی و تصویب شد.



نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه 92 پیش بینی شده بود که دستگاههای دولتی می توانند از منابع متفرقه درآمد کسب کرده و در هزینه های پیش بینی شده خرج کنند اما دولت اعلام کرد از ردیف های متفرقه درآمدی کسب نمی شود از این رو پیشنهادی را مطرح کرد که از محل فروش اموال منقول و غیر منقول دستگاهها تامین و مستقیما در دستگاه خودشان خرج شود.



وی افزود: در جلسه امروز صحبتی از حذف یارانه نقدی سه دهک بالای جامعه به میان نیامد و دولت بنا ندارد در سال 92 پیشنهادی را در این خصوص ارائه کند و قرار است پیشنهادات در لایحه بودجه سال 93 مطرح شود .



این عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: موضوع انتخاب دادستان دیوان محاسبات در جلسه بعدی کمیسیون مطرح می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 112269
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار