خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/03 - 17:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
شیخ‌الاسلامی در نشست کمیسیون بهداشت مطرح کرد؛

تامین اجتماعی هیچ بدهی به وزارت بهداشت ندارد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان از حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در کمیسیون متبوعش خبر داد و افزود: شیخ‌الاسلامی در این نشست اعلام کرد که مباحثی که وزرات بهداشت مبنی بر بدهی تامین اجتماعی مطرح می‌کند، صحت ندارد و ما به این وزارتخانه بدهکار نیستیم.


حسن تامینی‌لیچایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح مباحث مطرح شده در کمیسیون بهداشت و درمان، اظهار کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در کمیسیون توضیحاتی را درباره مباحث درمان و تامین اجتماعی مطرح کرد.



نماینده مردم رشت در مجلس، افزود: آقای شیخ‌الاسلامی در این نشست اعلام کرد که مباحثی که وزرات بهداشت مبنی بر بدهی تامین اجتماعی مطرح می‌کند، صحت ندارد و ما به این وزارتخانه بدهکار نیستیم.



وی با بیان اینکه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی معتقد است که طلب ما بیشتر از بدهکاریمان به وزارت بهداشت و درمان است، تصریح کرد: در بخش سلامت نیز نظرشان این بود که طرح‌های خوبی مانند سامانه سلامت الکترونیک و پزشک خانواده در حال پیشرفت است.



تامینی‌لیچایی، همچنین از حضور وزیر بهداشت در این کمیسیون خبر داد و افزود: خانم دستجردی مباحثی را درباره رعایت نکردن موازین شرعی در بیمارستان‌ها مطرح و اظهار کرد که این موضوع را به دلیل آنکه به بودجه و اعتبار نیاز دارد می‌توان به صورت طرح بیان کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 61587
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم