خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/04/13 - 17:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

بیمه کارگزاران مخابرات روستایی پی‌گیری می‌شود

امیر حسین قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه باید کارگزاران مخابرات روستایی تحت پوشش بیمه قرار بگیرند، گفت: موضوع بیمه کارگزاران مخابرات روستایی و برخورداری آنها از حقوق مندرج در قانون کار و تامین اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس پی‌گیری می‌شود.


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در مورد نشست عصر امروز(سه‌شنبه سیزدهم تیر) این کمیسیون اظهار داشت: مساله بیمه کارگزاران مخابرات روستایی از مجلس هفتم مطرح است و به رغم تصویب قانون در این زمینه، هنوز افراد مشغول در دفاتر مخابرات روستایی از بیمه برخوردار نیستند.



نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون اجتماعی مقرر شد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی در مورد بیمه کارگزاران مخابرات روستایی به این کمیسیون ارائه دهد و نمایندگان هم موضوع بیمه این افراد را پی‌گیری خواهند کرد.



وی در مورد تامین منابع مالی بیمه کارگزاران مخابرات روستایی نیز افزود: این منابع یا باید از طریق شرکت مربوطه و یا از اعتبارات مندرج در بودجه تامین شود.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ارائه گزارش توسط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را دیگر دستور کار این کمیسیون اعلام کرد و گفت: پس از ارائه گزارش مهندس زریبافان، نمایندگان مجلس مطالبی را در ارتباط با امور مربوط به ایثارگران و شهدا مطرح کردند که مقرر شد در یک جلسه کارگروهی به صورت مفصل این مسائل مورد بررسی قرار بگیرد. /



پایان پیام 

  • کد خبر : 78004
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار