خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/21 - 13:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نصیرپورسردهائی تاکید کرد:

بیمه بیکاری، حلال بسیاری از مشکلات جامعه

**یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شوراری اسلامی، بیمه بیکاری را حلال بسیاری از مشکلات مردم دانست و افزود: بر اساس قانون اساسی ما باید مسئله بیمه را برای تمام اقشار جامعه خصوصا افراد بیکار تامین کنیم.

"مجید نصیرپورسردهائی" نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر اینکه بیمه بیکاری باید به تمام افراد مشمول این بیمه تعلق بگیرد، گفت: همه افراد بیکار و به خصوص بیکارانی یک خانواده را اداره می‌کنند باید از این بیمه استفاده کنند تا به این ترتیب بتوانند هزینه‌های زندگی خود را تامین کنند.

وی افزود: اصل این موضوع که به وسیله یک طرح حمایتی بتوانیم به افرادی که نتوانسته‌اند شغلی داشته باشند و در تامین مخارج زندگی روزمره خود دچار مشکل هستند کمک کنیم، این خود می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه باشد.

به گفته نصیرپورسردهائی این طرح می‌تواند علاوه بر تاثیر در حال فعلی جامعه، به نسل‌های بعدی نیز انتقال یابد.

بیمه بیکاری موضوعی است که قرار است در نخستین جلسه کمیسیون اجتماعی پس از تعطیلات تابستانی نمایندگان مورد بررسی قرار بگیرد. به طور یقین قانون شدن این طرح برای دولت هزینه‌های مالی دارد که عملأ بازدهی در سطح تولید نیز ندارد و می‌تواند موجب عزم بیشتر دولت برای ایجاد اشتغال در کشور شود.

  • کد خبر : 24743
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار