خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/30 - 09:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محسن نریمان:

بندپی را از بن‌بست خارج می‌کنیم

**نماینده مردم بابل در دیدار از منطقه بندپی گفت: با ایجاد راه‌های ارتباطی، بندپی از بن‌بست خارج می‌شود و از محرومیت بیرون می‌آید.

"محسن نریمان" در گفت و گو با روزنامه وارش مازندران در بیان هدف خود از بازدید منطقه بندپی گفت: بندپی منطقه‌ای کوهستانی و از نقاط محروم مازندران است که اگر پیگیری‌ها و تلاش برای ایجاد راههای ارتباطی این منطقه با دیگر شهرها جدی و مستمر نباشد، این نقطه در محرومیت باقی خواهد ماند.

وی افزود: در رابطه با جاده‌سازی در این منطقه تلاش داریم از جنوبی‌ترین نقطه بندپی به سمت فیروزکوه برویم که در این صورت بندپی از بن‌بست خارج خواهد شد.

نماینده مردم بابل درباره اقدامات انجام شده در زمینه این طرح گفت: در این باره با وزیر راه و معاونان او صحبت‌های اولیه شده و بسترسازی‌ها صورت گرفته است، آنها نیز پذیرفته‌اند که این اقدام انجام شود. همین موافقت یک گام به جلوست و تلاش ما این است که هر چه زودتر این طرح عملیاتی شود.

نریمان همچنین به احداث سد در مناطق بالا دست بندپی اشاره کرد و ادامه داد: از دیگر فعالیت‌هایی که در صدد پیگیری آن هستیم، ایجاد سد و مهار آب‌های سطحی منطقه است. پیشنهاد احداث سد نیز به وزارت نیرو داده شده که طرح در مرحله مطالعه و پیگیری قرار دارد.

وی در پایان به ظرفیت‌های بندپی برای تبدیل به قطب گردشگری شمال کشور پرداخت و افزود: بندپی استعدادهای خوب طبیعی مانند مراتع و جنگل‌های بسیاری دارد و از نظر گردشگری بسیار مطلوب و مناسب است، اما در قدم اول باید به فکر جاده‌ای مناسب برای ارتباط با بیرون باشیم.

  • کد خبر : 22802
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار