خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/13 - 16:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کواکبیان:

برگزاری نشست خلیج فارس، پیامی واضح برای برخی یاوه‌گویان در منطقه خواهد بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به سفر اعضای این کمیسیون به استان هرمزگان در 22 و 23 اردیبهشت، گفت: سفر اعضای این کمیسیون به استان هرمزگان و بازدید از مرزهای آبی ایران در این منطقه استراتژیک، پیام قاطع و روشنی به یاوه گویان منطقه خواهد بود.


"مصطفی کواکبیان" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، گفت: با توجه به تحولاتی که در منطقه خاورمیانه و کشورهای عربی حاشیه جنوبی خلیج فارس شاهد هستیم و اتهامات بی‌اساسی که از سوی برخی از حاکمان مرتجع این کشورها به ایران نسبت داده شده است وهمچنین بیانیه‌های تکراری و بدون منطق شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران، اعضای کمیسون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس در سفری به استان هرمزگان جلساتی را در این استان برگزار خواهند کرد.



نماینده مردم سمنان در مجلس افزود: صیانت از نام فارس برای خلیج همیشگی فارس وظیفه تک تک هم‌وطنان است و در این راستا اعضای این کمیسیون با برگزاری جلسات در استان هرمزگان و بازدید از جزایر ایران در تنگه هرمز پیام قاطع و روشنی را به یاوه گویان منطقه ارسال خواهند کرد.



وی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در 22 و 23 اردیبهشت به استان هرمزگان خاطرنشان ساخت: بازدید از مرزهای آبی کشور در این استان و بررسی تمهیدات امنیتی کشور در این منطقه مهم و استراتژیک از دیگر موضوعات مورد توجه اعضای این کمیسیون در این سفر خواهد بود.



کواکبیان با تاکید بر نتایج مثبت این نشست افزود: مطرح شدن مباحث مختلف در رابطه با تمهیدات امنیتی کشور در خلیج فارس و بیان نقطه نظرات مختلف اعضای کمیسیون به طور حتم نتایج مثبتی در برخواهد داشت.



عضو کمیسیون امنی ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: جمهوری اسلامی ایران با رعایت اصول حسن همجواری در رابطه با همسایگان خود در حاشیه جنوبی خلیج فارس به طور جدی نسبت به امنیت این منطقه استراتژیک حساس بوده و معتقد به همکاری همسایگان برای تامین این منطقه استراتژیک است.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از برگزاری نشست خلیج فارس در بندرعباس از سوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در 22 و 23 اردیبهشت خبر داد.

  • کد خبر : 45986
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار