خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/10 - 17:06
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اسلامی خبر داد:

برگزاری جلسه کمیسیون اصل نود با محوریت تصویب قرائت گزارش قائله 25 بهمن

سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی در محلس شورای اسلامی با اعلام اینکه نشست کمیسیون اصل نود با محوریت قرائت گزارش کمیته کمیته بررسی ماهیت افراد ضد انقلاب، برگزار شد گفت: این گزارش در صحن عمومی کمیسیون به تصویب رسید و برای قرائت در صحن علنی مجلس آماده است.


"حسین اسلامی" در گفت و گو با خانه ملت، با اعلام اینکه نشست کمیسیون اصل نود با  محوریت قرائت گزارش  کمیته بررسی ماهیت افراد ضد انقلاب، امروز (سه شنبه  10اسفند) برگزار شد، اظهارداشت: این  گزارش در صحن عمومی کمیسیون به تصویب رسید و برای قرائت در صحن علنی مجلس آماده است. 



سخنگوی کمیسیون اصل نود درمجلس شورای اسلامی در رابطه با مفاد این گزارش گفت: مفاد این گزارش در مورد درخواست مردم مبنی بر محاکمه سران اغتشاش گر که باعث اخلال در نظم عمومی و آسیب به اماکن عمومی شده‌اند، تهیه شده است. 



وی با بیان آنکه این گروه باعث رعب و وحشت عمومی شده اند، خاطرنشان ساخت: محاکمه آنها در دادگاه و برخورد قانونی، از دیگر مفاد این گزارش است.



اسلامی در ادامه به مهمان ویژه کمیسیون اشاره کرد و گفت:"احمد تویسرکانی"رییس سازمان ثبت و املاک کشور، با ارائه گزارشی دررابطه با عملکرد سازمان، به حجم کاری در سازمان اشاره و در راستای تامین نیروی انسانی این سازمان خواستار کمک مجلس شدند.

  • کد خبر : 39461
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار