خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/22 - 17:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی,کمیسیون ها
مفتح:

برنامه‌های وزرای پیشنهادی اطلاعات، دادگستری و جهاد کشاورزی بررسی شد

سخنگوی هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

برنامه و بودجه

محمد مهدی مفتح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه عصر امروز (دوشنبه ۲۲ مردادماه) کمیسیون برنامه و بودجه به منظور بررسی برنامه‌ها و سوابق گزینه‌های پیشنهادی کابینه چهاردهم، گفت: به موجب برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، امروز عصر کمیسیون برنامه و بودجه میزبان گزینه‌های پیشنهادی برای وزارتخانه‌های اطلاعات، دادگستری و جهاد کشاورزی بود.

نماینده مردم «تویسرکان» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گزینه‌های پیشنهادی برای وزارتخانه‌های مربوطه برنامه‌های خود را در جلسه عصر امروز کمیسیون مطرح کردند و نمایندگان هم سوالاتی خود را در بخش‌های مختلف، عنوان داشتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور گزینه‌های پیشنهادی برای وزارتخانه‌های مذکور در کمیسیون، فرصت مناسبی را برای شناخت آنها ایجاد کرد، ادامه داد: در این فرصت در نظر گرفته شده، گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های مذکور به درستی برنامه‌های خود را تبیین و درباره نقاط مهم و اولویت دار وزارتخانه خود مباحثی را مطرح کردند.

مفتح با اشاره به اظهارات وزیر دادگستری در جلسه فوق ادامه داد: همچنین وزیر دادگستری در این جلسه عنوان داشتند که لایحه ای مربوط به موضوع تعزیرات را آماده کرده ارائه به مجلس دارند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382089
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار