خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/09/20 - 17:34
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
تکلیف کمیسیون آموزش و تحقیقات به وزارت آموزش و پرورش

برنامه‌های عملیاتی تحول بنیادین نظام آموزشی به مجلس ارائه شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: اعضای کمیسیون خواستار این مساله بودند که آموزش و پرورش برنامه‌های عملیاتی خود را درباره سند تحول در نظام آموزشی به کمیسیون ارائه کند تا این کمیسیون به بررسی و تاثیرگذاری این برنامه‌ها بپردازد.


نورالله حیدری دستنایی در گفت‌وگو خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت درباره دستور کار جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات، تصریح کرد: جلسه امروز تنها یک دستور کار داشت که آن هم بررسی  سند تحول در آموزش و پرورش مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.



نماینده مردم اردل، کیار و فارسال در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اعضای کمیسیون از مسئولان وزارت آموزش و پرورش خواستند برنامه‌های عملیاتی خود را برای اجرای تحولات بنیادین به کمیسیون ارائه کند تا اعضا این برنامه‌ها و میزان و نحوه تاثیرگذاری آنها را مورد بررسی قرار دهد.



وی افزود: بر همین اساس بنا شد که این وزارتخانه در اسرع وقت برنامه‌های عملیاتی خود را ارائه کند تا اعضای کمیسیون هم هرچه سریع‌تر به بررسی سند تحول بنیادین  در آموزش و پرورش را آغاز کنند.



نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در این جلسه لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیأت‌های انظباطی نیروهای مسلح مورد به دلیل کمبود وقت مطرح نشد و بررسی آن به جلسه بعدی موکول شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 64609
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم