خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/15 - 08:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده مردم بروجرد

برنامه‌های توسعه استان لرستان شتاب می‌گیرند

** هادی مقدسی گفت : درحال حاضر در بروجرد طرح‌های مهم و در دست اجرایی مانند ساخت سد وجود دارد که با مشکل تأمین اعتبار مواجهند

"هادی مقدسی" نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با هفته نامه بامداد در مورد پروژه های عمرانی در حوزه انتخابیه خود شهرستان بروجرد  گفت :اگرچه درباره پروژه‌های عمرانی و نحوه فعالیت‌ها و شتاب‌شان در استان و شهرستان بروجرد، دولت باید سخن بگوید اما با تغییراتی که در مدیریت استان به وجود آمده و با توجه به تجربیاتی که استاندار جدید دارد و همچنین عزم و اراده‌ای که از ایشان سراغ دارم، فکر می‌کنم تمام برنامه‌هایی که دولت برای فقرزدایی و محرومیت‌زدایی در استان لرستان تصویب کرده، شتاب بیشتری به خود بگیرد.

 نماینده بروجرد تصریح کرد :دریافت اعتبارات بیشتر برای پروژه‌ها از اولویت‌هاست تا با استفاده از آن بتوان طرح‌ها و مصوبات دولت را عملیاتی کرد. با توجه به نزدیک بودن دور سوم سفرهای استانی در تلاش هستیم تا دولت مجاب شود که اعتبارات استان‌هایی مانند لرستان را که با وجود توانایی‌های بالقوه، استان محروم محسوب می‌شوند به صورت 100 درصد تخصیص بدهند و این مورد جزو مصوبات دولت باشد تا محرومیت و به خصوص معضل بیکاری به طور کامل از استان محو شود چراکه اگر اعتبارات مصوبات و طرح‌هایی که دولت برای این استان به تصویب رسانده به اندازه کافی و نه به صورت قطره چکانی پرداخت شود در آینده نزدیک شاهد رونق و توسعه استان خواهیم بود.

مقدسی تأکید کرد: ازسوی دیگر منتظر تصویب مراتب لازم برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در مجلس هستیم که بارقه امیدی برای مردم این خطه محسوب می‌شود. همچنین گاز‌رسانی به روستاها نیز با شدت خوبی در حال اجراست و امیدواریم برای ایام دهه فجر بسیاری از روستاها از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

  • کد خبر : 28867
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار