خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/08 - 09:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
وزیر اقتصاد در نشست روز دوشنبه کمیسیون اقتصادی؛

برنامه وزیران پیشنهادی در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود

بررسی برنامه‌های وزیران پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای وزارتخانه‌های کار‌، تعاون و تأمین اجتماعی،‌نفت،‌ وزرش و امورجوانان و صنعت،‌معدن و تجارت و همچنین حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پاسخ‌گویی به سئوال‌های نمایندگان از جمله برنامه‌های نشست‌های هفته جاری کمیسیون اقتصادی است.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir)، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست فردا (یکشنبه 9 مرداد) پس از برگزاری نشست هیئت رئیسه این کمیسیون برنامه‌های وزیران پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای وزارتخانه‌های کار‌، تعاون و تأمین اجتماعی، نفت،‌ وزرش و امور جوانان و صنعت، ‌معدن و تجارت را بررسی می‌کنند.



ادامه رسیدگی به لایحه یک فوریتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بررسی لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مجمع آسیایی بو.آ.او دیگر دستورکارهای نشست فردای کمیسیون اقتصادی مجلس است.



اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان نشست فردای خود گزارش هیئت تحقیق‌و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی را بررسی می‌کنند.



همچنین صبح دوشنبه ( 10 مرداد) "شمس‌الدین حسینی" وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پاسخ‌گویی به سئوال‌های "حسن کامران‌دستجردی" نماینده مردم اصفهان، "عباسعلی نورا" نماینده مردم زابل و زهک، "مقداد نجف‌نژاد" نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار، "احمدعلی مقیمی" نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه و "اقبال محمدی" نماینده مردم مریوان و سروآباد به نشست کمیسیون اقتصادی می‌رود.



ارائه گزارش درباره صندوق‌های قرض‌الحسنه، مؤسسات اعتباری و صرافی‌های تحت نظر بانک مرکزی و بررسی موضوع برای ارائه گزارش به صحن علنی مجلس دستور کار دیگر نشست روز دوشنبه کمیسیون اقتصادی است.



رسیدگی به برنامه‌های وزیران پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای وزارتخانه‌های کار، ‌تعاون و تأمین اجتماعی،‌ نفت،‌ وزرش و امور جوانان و صنعت، ‌معدن و تجارت و بررسی لایحه اصلاح قانون نظام صنفی کشور دستور کارهای نشست روز سه‌شنبه (11 مرداد) کمیسیون اقتصادی است.



نشست هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز ظهر سه‌شنبه برگزار می‌شود.

  • کد خبر : 55173
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم