خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/09 - 18:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه مجمع نمایندگان استان بررسی شد؛

برسی راه‌های مقابله با خارج شدن آب رودخانه‌های کردستان و ایجاد زیرساخت‌های توسعه

**نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه ویژه مجمع نمایندگان استان کردستان در سنندج خبر داد.

"فخرالدین حیدری" در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: مهمترین دستور جلسه مجمع نمایندگان استان کردستان، پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری و دلایل عدم اجرای مصوبه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسون اقتصادی مجلس اظهار داشت: استان کردستان در بخش اقتصادی با مشکلات عدیده ای مواجه است یکی از مهمترین موارد، موضوع نحوه جذب سرمایه‌گذاری در جهت اشتغال و خارج شدن آب‌های رودخانه‌های استان بود که این موضوعات و راه‌های برون رفت از آن به بحث گذاشته شد.

حیدری یادآور شد: از دیگر موارد مورد بحث می‌توان به نبود زیر ساخت و در بخش حمل و نقل و تامین انرژی صنایع و مصارف خانگی اشاره کرد.

وی افزود: متاسفانه وزارت راه‌وترابری و وزارت نیرو بالاترین میزان کم‌کاری را در پروژه‌های استان از خود نشان داده‌اند، در این بین وزارت راه‌وترابری نتوانسته تعهدات خود را در بخش‌های راه روستایی و...درخصوص مصوبات سفرهای استانی اجرایی کند.

وی خاطرنشان کرد: وزارت راه‌وترابری نتوانسته 2500 کیلومتر راه روستایی که می‌بایست در سال 1388 آسفالت می‌شد را راه‌اندازی و بهره‌برداری برساند.

این نماینده مجلس اظهار امیدواری کرد برگزاری جلسات مجمع نمایندگان استان موجب شود تا هرچه سریعتر مشکلات مربوط به زیرساخت‌های اقتصادی رفع شود.

  • کد خبر : 23658
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار