خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/06 - 13:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه مشترک با مسئولان وزارت اقتصاد و ارتباطات صورت گرفت:

بررسی20 ماده از قانون بهبود فضای کسب و کار در کمیسیون اصل 44

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی از بررسی 20 ماده از قانون بهبود فضای کسب و کار در جلسه مشترک اعضای کمیسیون اصل 44 و مسئولان وزارت اقتصاد خبر داد.


"احمد مهدوی‏ابهری" در گفت‎وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir) با اشاره به جلسه امروز-6 تیر- اعضای کمیسیون اصل 44 و چند تن دیگر از نمایندگان با مسئولان وزارت اقتصاد و وزیر ارتباطات، گفت: این جلسه از سوی کمیسیون اصل 44 به منظور بررسی موضوع بیمه کارگزاران مخابراتی روستایی و قانون بهبود فضای کسب و کار برگزار شد.



نماینده مردم ابهر و خرم‎دره در مجلس در رابطه با بیمه کارگزاران مخابراتی روستایی، اظهار کرد: براساس بیمه کارگزارن مخابراتی روستایی، مخابرات باید با وجود خصوصی سازی، افرادی را مشغول به کار در این حوزه هستند را بیمه کند.



وی افزود: برخی از افرادی که در مخابرات مشغول به کار هستند، پیش از خصوصی سازی بیمه نشده‏ بودند، برهمین اساس و با توجه به واگذاری این شرکت‏ها، دولت از بودجه خود مبلغی را برای بیمه این افراد در نظر گرفت تا با ارائه این میزان به تأمین اجتماعی، این افراد را بیمه کند.



مهدوی ابهری با اشاره به تصویب 20 ماده از قانون بهبود فضای کسب و کار در جلسه امروز، گفت: بحث صدور چک‎های بانکی تضمینی یکی از ماده‏های مطرح شده در این جلسه بود؛  براساس این ماده، بانک‎ها می‏توانند درجهت رفع مشکل برگشت خوردن چک‎ها اقدام‏های موثری را انجام دهند.



نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن در پایان، افزود: جلسه امروز با حضور "رضا تقی‏پور" وزیر ارتباطات ،معاونان وزارت ارتباطات، سازمان خصوصی سازی، بیمه تأمین اجتماعی و معاون اتاق بازرگانی وزارت اقتصاد، اعضای کمیسیون اصل 44 و چند تن دیگر از نمایندگان برگزار شد.

  • کد خبر : 52448
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار