خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/03 - 10:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بررسی ‌نحوه بازنشستگی پیش ‌از موعد خبرنگاران در کمیسیون اجتماعی

**کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در این هفته ‌نحوه بازنشستگی پیش ‌از موعد خبرنگاران را بررسی می‌کند.

به گزارش خانه ملت، اعضای کمیسیون اجتماعی در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون به بررسی طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی توسط دستگاههای اجرائی و حذف شرکتهای پیمانکار خواهند پرداخت.

در همین جلسه خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جولایی رییس ستاد دیه در مورد عملکرد سازمان‌های متبوع خود به کمیسیون گزارش می‌دهند.

در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون اجتماعی ‌نحوه بازنشستگی پیش ‌از موعد خبرنگاران که از سوی  رییس مجلس شورای اسلامی به این کمیسیون ارجاع شده است، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در همین روز "عبدالرضا شیخ‌الاسلام"  وزیر کار و امور اجتماعی جهت پاسخگویی به سؤالات

"جلال محمودزاده" نماینده مهاباد، "سیروس سازدار" نماینده مرند و جلفا، "مجید نصیرپور" نماینده سراب و هفت تن از نمایندگان استان گلستان در کمیسیون حاضر می‌شود.

فروزنده معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری نیز با حضور در کمیسیون اجتماعی گزارشی در مورد نحوه انتقال کارکنان دولت به سایر استان‌های کشور به اعضا ارائه می‌کند.

همچنین در همین روز عظیمی مدیرعامل بانک توسعه تعاون گزارش عملکرد خواهد داد.

کارگروه اشتغال و روابط کار کمیسیون اجتماعی برای بررسی طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار  و هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمانهای تأمین اجتماعی و بازنشستگی کشوری روز دوشنبه تشکیل جلسه می‌دهند.

  • کد خبر : 28077
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار