خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/10 - 17:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انجام شد؛

بررسی گزارش وزارت اطلاعات درباره ترور دانشمندان هسته‌ای

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارش وزارت اطلاعات درباره ترور دانشمندان هسته‌ای کشور در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.


محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری خانه ملت، درباره جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در این نشست گزارش وزارت اطلاعات درباره ترور دانشمندان هسته‌ای کشور و اقدامات سربازان گمنام امام زمان (ع) در این باره مطرح شد.



نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه نشست امروز به بررسی لوایح و طرح‌ها ارجاعی پرداخت، افزود:‌ عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در انجمن دریاداری و کشتیرانی جهانی مورد تصویب اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار نگرفت.



وی با بیان اینکه دلیل رد لوایح و طرح‌ها در نشست امروز ارائه اطلاعات ناکافی به کمیته‌های مرتبط با آنان بود، یادآور شد: طرح بازسازی ناوگان هوایی آشیانه جمهوری اسلامی نیز به تصویب این کمیسیون نرسید.



عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح 13 ماده‌ای ارائه خدمات به ایثارگران نیز که در دستور کار امروز جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بود،‌ به دلیل نیاز به وقت بیشتر برای بررسی به جلسه بعدی این کمیسیون موکول شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 80002
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار