خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/31 - 15:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدشریف حسینی خبر داد:

بررسی گزارش مدیر کمیته امداد در کمیسیون صنایع و معادن

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست فردا، گزارش مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) درباره عملکرد اشتغال زودبازده خانوارهای تحت پوشش این کمیته را برررسی می‌کنند، گفت: مسئولان این کمیته اقدام‌های مناسبی را برای ایجاد اشتغال انجام داده‌اند.


"سیدشریف حسینی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، تصریح کرد: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست روز آینده (یکشنبه اول خرداد) گزارش مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) درباره عملکرد اشتغال زودبازده خانوارهای تحت پوشش این کمیته و ارائه برنامه‌های آنها را بررسی می‌کنند.



نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که یکی از مسائل مهم کشور مسئله اشتغال است، افزود: با توجه به این که رهبر معظم انقلاب سال جاری را سال جهاد اقتصادی نامگذاری کردند، تمام سازمان‌های فعال در کشور باید برای برطرف کردن مشکل بیکاری در جامعه تلاش کنند.



وی با تأکید بر این که مسئولان باید با برنامه‌ریزی دقیق بتوانند نرخ بیکاری را کاهش دهند، اظهار کرد: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه ایجاد اشتغال فعالیت‌های مناسبی را انجام داده است.



حسینی ادامه داد: باید با ایجاد اشتغال برای خانوارهای بی‌سرپرست و زنان سرپرست خانوارها به سمتی برویم که دیگر این خانوارها نیازی به حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) نداشته باشند.



این نماینده مردم در مجلس افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) توانسته با ارائه تسهیلات با بهره کم به خانوارهای تحت پوشش خود، اشتغال‌رایی کند.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس این آمادگی را دارد که در راستای ایجاد شغل برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هر اقدامی را انجام دهد.

  • کد خبر : 48062
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار