خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/26 - 12:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بررسی چالش‌های بازار ارز در جلسه روز یکشنبه کمیسیون اصل ۹۰

اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در جلسه‌های این هفته خود افزون‌بر بحث و بررسی در باره گزارش تحلیل چالش‌های موجود در بازار ارز، 6 پرونده را بررسی می‌کند و در پنج کارگروه جداگانه خود نیز به بررسی شکایات دریافتی از افراد و سازمان‌های مختلف می‌پردازند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت www.icana.ir ، بر اساس دستور هفتگی اعلام شده کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، جلسه‌ عمومی کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه و جلسه‌های کارگروه‌های تخصصی این کمیسیون نیز علاوه بر روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در روز چهارشنبه هم برگزار می‌شود.



اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ یکشنبه خود علاوه بر بحث و بررسی نسبت به گزارش تحلیل چالش‌های موجود در بازار ارز، بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به گزارش پرونده‌های کلاسه 6392 م، 6080 م، 6602 م و 6199 م را نیز در دستور کار دارند.



اعضای این کمیسیون در روز سه­شنبه هفته جاری نیز، ضمن بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به گزارش پرونده کلاسه 5113 م، پیرامون چندین‌ گزارش مرکز پژوهشهای مجلس‌شورای‌ اسلامی بحث و بررسی خواهند کرد.



 در این هفته دو کارگروه فرهنگی و اجتماعی و کارگروه اقتصادی، فنی و عمرانی  روز یکشنبه، شکایت‌های دریافتی را بررسی می‌کنند.



کارگروه فرهنگی و اجتماعی علاوه بر جلسه روز یکشنبه خود در روز چهارشنبه  نیز تشکیل جلسه می دهد.



کارگروه‌های سیاسی و نظامی و قضائی و حقوقی این کمیسیون نیز در جلسه روز سه‌شنبه خود، شکایت‌های دریافتی را بررسی خواهند کرد.

  • کد خبر : 58848
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم