خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/24 - 18:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بررسی پیش‌زمینه‌های حذف کنکور در کمیسیون آموزش و تحقیقات

**عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: موضوع حذف کنکور با حضور وزیران علوم تحقیقات و فنآوری و آموزش و پروش در این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

"فرهادبشیری" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس موضوع حذف کنکور و اقداماتی که در خصوص آن باید صورت گیرد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: وزیران علوم، تحقیقات و فن‌آوری و آموزش و پرورش معتقدند برای اجرایی شدن حذف کنکور باید تا سال 1393 باید اقداماتی برای زمینه‌سازی آن صورت گیرد.

نماینده مردم پاکدشت همچنین گفت: در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات، نمایندگان بحث مربوط به آموزشکده‌های فنی را با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری و آموزش و پرورش مورد بررسی قرار دادند که در این مورد وزیر علوم نسبت به افزایش صبقه  آموزشی و آکادمیکی بر وجهه مهارتی دراین آموزشکده‌ها ابراز نگرانی کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات سپس به نشست وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه وزرای علوم تحقیقات و فن‌آوری و آموزش و پرورش و معاونان آنها با اعضای کمیسیون اشاره کرد و اظهار داشت: مسایل مربوط به بودجه و برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در این سه وزارتخانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  • کد خبر : 37964
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار