خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/11 - 14:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جعفری در دیدار اعضای کمیسیون کشاورزی با رئیس مجلس خبر داد؛

بررسی پیشنهادهای کمیسیون کشاورزی برای بودجه 90 در دیدار با لاریجانی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه اعضای کمیسیون با رئیس مجلس دیدار داشتند، گفت: پیشنهادهای کمیسیون کشاورزی برای اعمال در بودجه سال90 با لاریجانی در میان گذاشته شد.


"عیسی جعفری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana)، با بیان اینکه امروز (یکشنبه 11 اردیبهشت) جلسه کمیسیون کشاورزی با رئیس مجلس تشکیل شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل بررسی بودجه به سر می‌بریم و تا چند روزه آینده وارد مباحث کشاورزی، آب و منابع طبیعی می‌شویم خواستار دیدار با رئیس مجلس شدیم.



نماینده مردم بهار و کبوردآهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: هدایت لاریجانی در تصویب پیشنهادها اثر بسیاری دارد به همین دلیل تصمیم گرفتیم پینشهادها را با رئیس مجلس در میان بگذاریم.



به گفته این عضو کمیسیون کشاورزی، این حوزه با مشکلات بسیاری در بخش‌های زراعتی، آب و خاک، دام روبه‌رو است که باید در بودجه سال جاری نگاه ویژه‌ای به آن بشود.



جعفری افزود: پدیده خشکسالی، پدیده‌ای است که چند سالی گریبان کشاورزی و کشاورزان ما را گرفته و باید مبلغ مناسبی در بودجه سال 90 در نظر بگیریم تا بتوان با کمک به آن بخشی از مشکلات کشاورزی کشور برطرف شود.



این نماینده با بیان اینکه قرار شد لاریجانی در هدایت نمایندگان برای اختصاص اعتباری به این مسائل کمیسیون کشاورزی را کمک کند، گفت: همچنین از لاریجانی خواستیم در نشست قوای سه‌گانه تکیه بیشتری به کشاورزی داشته باشد تا سران قوای دیگر با حساسیت بیشتر به این حوزه توجه کنند.

  • کد خبر : 45554
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار