خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/27 - 17:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بررسی وضعیت خشکسالی استان لرستان در مجمع نمایندگان

**نماینده مردم بروجرد در مجلس از برگزاری جلسه مجمع نمایندگان در خصوص وضعیت خشکسالی و راه‌های برون رفت از کم آبی با حضور معاونت وزیر نیرو در امور آب خبر داد.

"هادی مقدسی"در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص برگزاری جلسه مجمع نمایندگان استان لرستان اظهار داشت: گرچه مجمع استان لرستان به صورت منظم برگزار نشده است اما نمایندگان مردم در مجلس با جمع کردن امضا یا انجام مشورت هایی مشکلات موجود را پیگیری می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در آخرین نشستی که مجمع نمایندگان استان لرستان برگزار کردند موضوع مربوط به بررسی مدیریت های استانی مورد بحث قرار گرفت.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی یادآور شد: مجمع نمایندگان استان لرستان همچنین در خصوص وضعیت اشتغال و راه های برون رفت از آن را مورد بحث قرار دادند.
مقدسی خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری در استان لرستان به صورت نگران کننده ای از متوسط نرمال در کشور بالاتر است و این موضوع می طلبد تا راهکاری برای آن در نظر بگیرند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآورشد :در جلسه ای که با معاون وزیر نیرو در امور آب داشتیم بحث موافقت با تامین اعتبار خط دوم تامین آب شهر بروجرد از طریق چشمه گل رود و احداث مخزن 35 هزار لیتری در ارتباط با سد "آب سرده" نیز به بحث و بررسی گذاشته شد.

  • کد خبر : 33785
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار