خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/03 - 16:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جلالی خبر داد:

بررسی وضعیت بخش خصوصی پس از هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون امنیت‌ملی

** سخنگوی کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی گفت: جلسه امروز کمیسیون با حضور نمایندگان بخش خصوصی از سندیکای برق ایران و خانه صنعت و معدن و اطاق بازرگانی و همچنین فرزین سخنگوی طرح هدفمند کردن یارانه‌ها تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، "کاظم جلالی" افزود: در این جلسه همگان از اجرای مناسب طرح هدفمد کردن یارانه ها تقدیر کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: مهمترین نکته ای که از جانب بخش خصوصی و اطاق مطرح شد این بود که به جای خام فروشی گاز باید از طریق صنعت و یا تبدیل آن به برق عملاً آن را تبدیل به ارزش افزوده نمود و ایران قابلیت تبدیل شدن به یک قطب انرژی و ترانزیت آن را دارد.

جلالی افزود: در این حلسه بخش خصوصی برخی نکاتی که از ناحیه اجرای شدن هدفمند کردن یارانه ها بوجود آمده است را مطرح کردند که نماینده دولت در پاسخ گفت: جلسات به شکل روزانه در رصد کردن این طرح ادامه دارد و آن موارد نیز بررسی خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: در این بخش نماینده اطاق صنعت و معدن بر اجرای دقیق قانون مبتنی براینکه 30 درصد درآمد ناشی از طرح هدفمند کردن یارانه ها باید در خدمت تولید و صنعت قرار گیرند، تاکید کرد.

جلالی گفت: دراین جلسه معاون وزیر صنایع نیز توضیحاتی را درخصوص فرصت های بوجود آمده از ناحیه طرح هدفمند کردن یارانه ها به بخش صنعت کشور ارائه داد.

  • کد خبر : 36336
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار