خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/10/20 - 17:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نودم خبر داد:

بررسی وضعیت بازار ارز با حضور بهمنی در جلسه امروز کمیسیون اصل 90

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی از حضور رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی وضعیت بازار ارز در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.


سیدفاضل موسوی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات جلسه امروز سه شنبه 20 دی ماه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی، گفت: در جلسه امروز که با حضور رئیس بانک مرکزی و نمایندگانی از سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌های مجلس و وزارت اطلاعات تشکیل شد علاوه بر اعضای کمیسیون اصل نود، ‌اعضایی از سایر کمیسیون ها نیز در جلسه حضور یافته و سوالاتی را در ارتباط با وضعیت ارز مطرح کردند.



نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه جلسه امروز به درخواست یکی از نمایندگان به منظور بررسی وضعیت بازار ارز تشکیل شد، ادامه داد: پس از طرح سوالاتی از سوی نمایندگان مقرر شد، بانک مرکزی و نهادهای حاضر در جلسه تمامی بررسی­ها و پیشنهادات خود برای بهبود وضعیت بازار ارز را در هفته آینده به کمیسیون اصل نود ارجاع کنند.



عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی، یادآور شد: احتمال می­رود خروجی گزارشات ارائه شده از سوی بانک مرکزی و نهادهای مذکور به صورت گزارشی در صحن علنی ارسال شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 66816
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار