خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/11/11 - 19:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با وزیر نفت مطرح شد:

بررسی و برنامه‌ریزی برای تامین منابع مالی مورد نیاز سرمایه‌گذاری‌های وزارت نفت

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت: در نشست کمیسیون برنامه بودجه با حضور وزیر نفت منابع مالی مورد نیاز برای تامین منابع مالی مورد نیاز سرمایه‌گذاری‌های وزارت نفت مورد بررسی شد.


جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت درباره محورها و نتایج جلسه  امروز – سه‌شنبه 11 بهمن- کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات گفت: جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با حضور رستم قاسمی ،وزیر نفت برگزار شد که در این جلسه آمار فعالیت‌های یک ساله و نیاز به منابع مالی وزارتخانه بیان شد.



نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی  در ارتباط با برنامه‌ریزی برای تامین منابع مالی مورد نیاز برای سرمایه گذاری افزود: در این نشست توافق شد تا مواردی که در بودجه سال 91 در ارتباط با وزارت نفت در نظر گرفته شده است با همیاری کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات به تصویب برسد و مواردی که لحاظ نشده ، توسط کمیسیون در بودجه لحاظ شود.



وی افزود:  برنامه‌ریزی به منظور گشایش‌های لازم برای این وزارتخانه از محل صندوق توسعه ملی ،منابع در اختیار بانک مرکزی  ، اوراق مشارکت و مازاد درآمدهای نفتی برای تامین نیازهای سرمایه گذاری نیز در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



وی افزود: هم چنین اعضای کمیسیون در این روز به استماع گزارش منصور واعظی ، رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی در مورد عملکرد و وضعیت اعتبارات این نهاد پرداختند./



پایان پیام

  • کد خبر : 68019
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار