خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/08 - 10:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فردا در کمیسیون عمران انجام می‌شود:

بررسی و استماع برنامه‌های وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت نفت

اعضای کمیسیون عمران مجلس در نشست هفتگی این کمیسیون، برنامه‌های سردار قاسمی وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت نفت را بررسی می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در نشست فردا (یک‌شنبه نهم مرداد) اصلاح لایحه قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در برخی از سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی، لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون بین‌المللی راه، لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در برنامه بین‌المللی سامانه کاوش و نجات از طریق ماهواره، لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه تعرفه‌ای حمل و نقل بار با راه‌آهن اروپا – آسیا (اعاده شده از شورای نگهبان) را بررسی می‌کند.



همچنین ادامه بررسی و رأی‌گیری طرح اصلاح ماده 48 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1387 و ادامه بررسی و رأی‌گیری در باره طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و اصلاحیه آن مصوب 1377 و الحاق موادی به آن از جمله موضوع‌های دیگر در نشست هفتگی این کمیسیون است.



بررسی برنامه‌های رستم قاسمی وزیر پشنهادی دولت برای وزارت نفت و همچنین نشست هیئت رئیسه کمیسیون عمران نیز در نشست هفتگی این کمیسیون در روز یک‌شنبه نهم مرداد برگزار می‌شود.

  • کد خبر : 55195
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم