خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/28 - 16:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اسلامی خبرداد:

بررسی نقش بانک‌ها در به وجود آمدن معوقات بانکی در جلسه کمیسیون اصل 90

سخنگو کمیسون اصل 90 مجلس در توضیح موضوعات مطرح شده در جلسه امروز این کمیسیون، گفت: بررسی موضوع معوقات بانکی و برنامه سه ساله دولت برای خودکفایی در تولید بنزین از جمله موضوعات مهم مطرح شده در جلسه امروز بود.


"حسین اسلامی" در در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir) در تشریح جزئیات جلسه امروز - یکشنبه - کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه امروز کمیسیون اصل 90 ابتدا برنامه سه ساله دولت برای رسیدن به خودکفایی در تولید بنزین مورد بررسی اعضای این کمیسیون قرار گرفت.



نماینده ساوه در مجلس افزود: بر اساس برنامه ارائه شده از سوی دولت در سه سال گذشته و با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین دولت قصد داشت که با افزایش تولید پالایشگاه‌های داخل به خودکفایی در تولید بنزین دست یابد که بررسی های انجام شده گویای موفقیت دولت در تحقق این برنامه و تولید روزانه 20 میلیون لیتر بنزین در داخل کشور است.



اسلامی با بیان اینکه بررسی معوقات بانکی از موضوعات دیگر مورد تاکید در جلسه امروز بود، گفت: کمیسیون اصل نود در بررسی معوقات بانکی تلاش دارد، میزان مسئولیت بانک‌ها و افراد را به صورت جداگانه بررسی کرده و در این زمینه تاثیر نوسانات بازار را نیز مورد توجه قرار دهد.



وی با اشاره به رقم 40 هزار میلیاردی معوقات بانکی، تاکید کرد: بررسی علل و عوامل به وجود آمدن چنین شرایطی و تعیین میزان نقش و تاثیر جداگانه هر یک از متغیرهای بانک‌ها، افراد و نوسانات بازار از جمله تاکیدات نمایندگان در جلسه امروز بود.



 



سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی دعوت وزارت نفت برای بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت نفت گاز و پتروشیمی را آخرین موضوع جلسه امروز دانست وگفت: در جلسه امروز نمایندگان روز سه شنبه را برای بازدید اعضا از این نمایشگاه تعیین کردند.

  • کد خبر : 43696
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار