خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/06/26 - 17:24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انجام شد:

بررسی نحوه نظارت سازمان استاندارد بر تولید دارو و مواد خوراکی

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به حضور نظام‌الدین برزگری رئیس سازمان استاندارد در نشست امروز کمیسیون، گفت: در این نشست نحوه نظارت سازمان استاندارد بر تولید دارو و مواد خوراکی مورد بررسی قرار گرفت.


سلیمان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، درباره دستور کار کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، توضیح داد: نظام‌الدین برزگری رئیس سازمان استاندارد در نشست امروز کمیسیون حاضر و نظر خود را درباره نحوه نظارت این سازمان بر تولید دارو و محصولات خوراکی به نمایندگان ارائه کرد.



نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تاکنون واگذاری بخش نظارت بر تولید دارو و غذا به سازمان استاندارد به نتیجه نرسیده است، گفت: بر اساس گمان زنی‌های انجام شده ممکن است که این مسئولیت در دست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بماند.



سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اعلام اینکه در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان بند الف ماده 16 برنامه پنجم توسعه در بخش پژوهش با حضور معاون آموزشی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی مورد بررسی قرار گرفت، افزود:‌ این وزارتخانه باید حدود 50 درصد از اعتبارات خود را به بحث تحقیقات و پژوهش حوزه سلامت که نیازهای جامعه اختصاص دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 83423
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار