خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/07 - 15:01
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسین‌نژاد با اعلام برگزاری نشست عصر یکشنبه کمیسیون عمران خبر داد:

بررسی نحوه ساخت شهرهای جدید اسلامی - ایرانی در کمیسیون عمران

سخنگوی کمیسیون عمران با بیان این که احتمال برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون در هفته جاری بسیار کم است، تأکید کرد: نمایندگان دولت درباره نحوه ساخت شهرهای جدید با مشخصات اسلامی - ایرانی توضیح به اعضای کمیسیون توضیح خواهند داد.


"محمدرضا حسین‌نژاد دوین" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که نشست اعضای کمیسیون عمران فردا (یکشنبه هشتم خرداد) برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به این که مقام معظم رهبری بر موضوع ترسیم مدل اسلامی - ایرانی تأکید داشتند، قرار شد دولت برنامه‌های خود را در این باره به اطلاع نمایندگان برساند.



نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید شهرهای جدید به گونه‌ای ساخته شود که وقتی وارد آن می‌شویم از لحاظ معماری فرهنگ اسلامی - ایرانی را یادآور شود.



حسین‌نژاد افزود: همچنین طبق روال همیشگی از نمایندگان دولت دعوت شد، برنامه‌های عمرانی که بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه و قانون بودجه سال 90 بر عهده آنها قرار گرفت را ارائه دهند.



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: با توجه به این که موضوع‌های مهمتری در دستور کار کمیسیون عمران قرار دارد، پیش بینی می‌شود انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون هفته جاری برگزار نشود.

  • کد خبر : 49018
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار