خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/03 - 17:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کرمی‌راد خبر داد:

بررسی میزان افزایش بودجه چهار وزارت خانه دفاع، کشور، اطلاعات و امور خارجه در سال آتی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی، تجزیه و تحلیل بودجه چهار وزارت خانه دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، کشور، اطلاعات و امور خارجه در سال آتی در این کمیسیون خبر داد.


محمد کرمی راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت راجع به مباحث امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دریالعل سردار دریالعل رییس اداره برنامه و بودجه نیروهای مسلح از طرف معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، در کمیسیون حاضر شد و راجع به بودجه چهار وزارت خانه دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، کشور، اطلاعات و امور خارجه در سال آتی توضیح داد.

نماینده کرمانشاه با بیان اینکه درصد افزایش و میانگین اعتبارات نسبت به سال‌های گذشته تجزیه و تحلیل شد، تصریح کرد: در ادامه همین بحث پیرامون بسیجیان معسر و جانباز توضیحاتی مبنی بر افزایش قابل قبول حقوق آن‌ها بیان شد.

وی با اشاره به نیاز‌های مالی پدافند غیرعامل افزود: سقف اعتبارات اختصاص یافته به این بخش نیز در بودجه ۹۰ مناسب است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بعد از استماع گزارش جانشین معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری، بررسی طرح اصلاح ماده ۱۰۱ قانون شهرداری اعاده شده از شورای نگهبان با حضور نمایندگانی از وزارت کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس، شهرداری و شورا‌ها در دستور کار کمیسیون قرار گرفت که اشکالات آن مرتفع شد.

  • کد خبر : 38722
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار