خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/01 - 20:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قادری تاکید کرد:

بررسی مواد مراعی برنامه پس از اتفاق نظر هیات رییسه مجلس و تلفیق

**عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون پس از اقامه نماز مغرب و عشا تشکیل جلسه داد، گفت: بررسی مواد مرعی مانده از برنامه پنجم توسعه و صندوق توسعه ملی پس از تعیین زمان از سوی هیات رییسه مجلس و تلفیق در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

"جعفر قادری" در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه در خصوص تعیین زمان تشکیل کمیسیون و صحن علنی در جلسه بحث و گفت‌وگو شد، تصریح کرد: در این جلسه نظرهای بسیاری در خصوص زمان تشکیل جلسه‌های کمیسیون تلفیق مطرح شد، اما با توجه به اینکه صحن علنی برای بررسی برنامه پنجم توسعه باید 6 تا 8 ساعت جلسه داشته باشد، تصمیم گیری آن بر عهده هیات رییسه مجلس و تلفیق قرار گرفت.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: برخی از نمایندگان نظرشان بر این بود که صحن کار خود را از ساعت 6 صبح شروع کند و کمیسیون عصر جلسه داشته باشد و دوستان دیگر پیشنهاد داشتند روند تشکیل جلسه های مجلس مانند روال قبل باشد و کمیسیون پس از نماز مغرب و عشا 2 ساعت جلسه داشته باشند.

عضو کمیسیون تلفیق با بیان اینکه تصمیم‌گیری در این خصوص ظرف دو روز آینده مشخص خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه پیش نویس مواد صندوق توسعه ملی در اختیار اعضای کمیسیون قرار گرفته بود، در نظر داشتیم به این مواد ورود کنیم اما نمایندگان آمادگی لازم را نداشتند.

وی اظهار داشت: همچنین در این جلسه مقرر شد نمایندگان و کمیسیون‌های تخصصی تا روز شنبه پیشنهادهای خود را در خصوص صندوق توسعه ملی به دبیر کمیسیون تلفیق تقدیم کنند.

  • کد خبر : 32022
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار