خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/06 - 13:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فولادگر از پایان بررسی طرح ایجاد فضای کسب و کار تا 2 هفته آینده خبر داد؛

بررسی مشکل کارگزاران دفترهای مخابرات روستایی در کمیسیون اصل 44

رئیس کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی با بیان این که کار رسیدگی به طرحیک فوریتی ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار تا 2 هفته دیگر به پایان می‌رسد، گفت: اعضای این کمیسیون در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مشکل کارگزاران دفترهای مخابرات روستایی را بررسی کردند.


"حمیدرضا فولادگر" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) با بیان این که اعضای کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی در نشست صبح امروز (دوشنبه 6 خرداد) طرح یک فوریتی ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار را بررسی کردند، تصریح کرد: اعضای این کمیسیون 21 ماده از 24 ماده این طرح را بررسی کرده‌اند.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  افزود: کار رسیدگی به طرح یک فوریتی ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار در کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد.



فولادگر، درباره دستورکارهای دیگر نشست صبح امروز کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی افزود: اعضای این کمیسیون در این نشست که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیر شرکت مخابرات ایران و همچنین نمایندگانی از سازمان خصوصی‌سازی برگزار می‌شد، مشکل کارگزاران دفترهای مخابرات روستایی را بررسی کردند.



وی ادامه داد: با توجه به این که در نشست‌های گذشته کمیسیون صنایع و معادن مجلس تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس درباره وضعیت کارگزاران دفترهای مخابرات روستایی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سئوال پرسیده بودند که هیئت رئیسه این موضوع را برای بررسی‌های بیشتر به کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی ارجاع داده است.



رئیس کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل 44 قانون اساسی اظهار کرد: بر اساس تصمیم اعضای این کمیسیون مقرر شد بر اساس بند 99 قانون بودجه سال 90 کل کشور کارگروهی برای رسیدگی به وضعیت کارگران و کارگزاران دفترهای مخابرات روستایی تشکیل شود.

  • کد خبر : 52449
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار