خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/25 - 12:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در دیدار تابش با وزیر بهداشت صورت گرفت

بررسی مسائل حوزه بهداشت شهرستان اردکان

**مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان اردکان در ملاقات نماینده مردم اردکان و وزیر بهداشت مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نماینده مردم اردکان در این دیدار با تشکر و قدردانی از حسن نظر وزیر محترم بهداشت و درمان نسبت به پیگیری مسائل این شهرستان به تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته تاکنون پرداخت و به پاره‌ای از معضلات فراروی حوزه  بهداشت و درمان شهرستان اردکان اشاره نمود.

تابش کمبود نیروی پرستاری بخصوص در بخش قلب و وجود چارت قدیمی بیمارستان ضیایی اردکان که تناسبی با تعداد تخت و بخشهای مختلف آن ندارد را از جمله مشکلات این بیمارستان برشمرد و مرتفع شدن آنها را در جهت  بهبود سطح ارائه خدمات  به مراجعین ضروری دانست.

وی همچنین تحقق اهداف ارتقاء سلامت در دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی برای تمام افراد جامعه را یادآور شد و با بیان اینکه از چهار مرکز بهداشتی این شهرستان سه مرکز توسط خیرین احداث شده است افزود: این امر باعث شده تا منطقه جنوبی اردکان فاقد مرکز بهداشتی باشد که صدور مجوز لازم جهت راه اندازی یک مرکز بهداشتی-درمانی در این منطقه می تواند پوشش مطلوب تری برای  مردم ایجاد وکیفیت ارائه خدمات را نیز ارتقاء ببخشد.

تامین چند دستگاه خودروی عملیاتی جهت مراکز بهداشتی-درمانی تحت پوشش در روستاهای بخش خرانق و عقدا،تصویب چارت شبانه روزی درمانگاه خاتم الانبیاء(ص) شهر عقدا ؛تامین و تهیه مابقی بودجه لازم جهت راه اندازی دستگاه سی تی اسکن خریداری شده،اعطاء بودجه مناسب جهت فائق آمدن به مشکلات هدفمند سازی یارانه ها و . . . از دیگر خواسته های نماینده مردم اردکان بود.

وزیر بهداشت و درمان با تشکر از همراهی های نماینده مردم اردکان در حمایت از بخش بهداشت و درمان و تلاش هایی که برای مرتفع شدن مشکلات این حوزه در مجلس برداشته و احکام خوبی که در قانون برنامه پنجم تصویب گردیده؛از مجلس شورای اسلامی در خواست  کرد تا کما فی السابق حامی این بخش مهم در جامعه که با سلامت و ایمنی مردم در ارتباط است باشند.

وی طی پی نوشت هایی به معاونان ذیربط و مذاکره با آنها خواست به تقاضاهای نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی جامعه عمل بپوشانند

  • کد خبر : 35716
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار