خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/13 - 18:43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بررسی مدیریت واردات در کمیسیون اقتصادی با حضور نمایندگان دولت

**عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه وزرای بازرگانی و اقتصاد و دارایی در جلسه کمیسیون حضور پیدا نکرد، تاکید کرد: به دلیل عدم حضور این دو وزیر سوالات نمایندگان مطرح نشد.

"سید ناصر موسوی لارگانی" در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون اقتصادی، گفت: از آنجا که هیات دولت به استان سمنان سفر کرده است، وزیر بازرگانی و اقتصادی در کمیسیون جهت پاسخ به سوال نمایندگان حاضر نشد.

نماینده مردم فلاورجان با بیان اینکه کمیسیون دستور کار دیگر نیز داشت، ادامه داد: بحث و تبادل‌نظر در ارتباط با مدیریت واردات در کشور از جمله دستور کار کمیسیون بود، که با حضور نمایندگان دولت و مرکز پژوهش‌ها گفت‌وگو حول این محور صورت گرفت.

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی افزود: در انتهای بحث در ارتباط با مدیریت واردات کشور مقرر شد یک جلسه دیگر با حضور وزرای بازرگانی، کشاورزی و صنایع و معادن به این موضوع اختصاص یابد.

 طبق دستور کار قرار بود نادران و محمد دهقانی نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و چناران از وزیر بازرگانی سوال کنند.

همچنین قرار بود وزیر رفاه و تأمین اجتماعی جهت پاسخگویی به سؤال نادران نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در کمیسیون اقتصادی حضور یابد.

  • کد خبر : 28767
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار